Morze

Jastrzębia Góra w szczycie sezonu

MIEJSCE: Willa Adriadna, Jastrzębia Góra

WIEK MAŁEGO PODRÓŻNIKA: prawie 2 lata

Do Jastrzębiej Góry trafiliśmy ponownie po ponad roku od naszej ostatniej wizyty, tylko tym razem pojawiliśmy się w szczycie sezonu, w długi sierpniowy weekend. Przyjazd nad morze w takim terminie był naprawdę kiepskim pomysłem, choć pobyt na plaży wspominam z uśmiechem na twarzy.

Szczerze mówiąc nie rozumiem co przyciąga ludzi w wakacje do Jastrzębiej Góry. Zwłaszcza rodziny z małymi dziećmi. Jastrzębia latem to dla mnie: niezliczone ilości straganów, ciągłe korki (40 min. jechaliśmy z Jastrzębiej Góry do Władysławowa, 2 h na Hel), strome zejście nad morze oraz słabo zaopatrzone sklepy (moje największe zdziwienie: w żadnym sklepie nie mogliśmy kupić paczki jakichkolwiek pieluszek, prowadzona była jedynie sprzedaż na sztuki , gdzie cena wahała się od 1 do 2 zł!!). Jedynym plusem tej miejscowości była wędzarnia ryb Przypiecek.

Szukając noclegu skupiliśmy się na pensjonatach. Wybraliśmy Willę Adriadnę (namiary tu i tu), która oferowała całkiem wysoki standard w rozsądnej  cenie.

Pensjonat położony jest ok. 1000 m od morza, na osiedlu domków i innych pensjonatów, z dala od głównej, ruchliwej drogi. Niestety dojście nad morze, zwłaszcza z małym dzieckiem, nie jest komfortowe ze względu na brak chodników przez większość drogi.

Pokoje w pensjonacie były ładne, czyste i schludne. W piwnicy budynku jest część wspólna dla gości: kuchnia wyposażona w lodówkę i naczynia, jadalnia, pokój przechodni z rybkami oraz bardzo przyjemny salon z bilardem, play station, kanapami, kominkiem i kiczowatymi tygrysami, które jednak naszemu synkowi przypadły do gustu i były dla niego ciekawą atrakcją. Na parterze jest dodatkowo jadalnia, w której można zamówić śniadania przygotowywane przez właścicieli. Na zewnątrz, na terenie pensjonatu, jest także miejsce do grillowania wraz z przybudówką, w której można pod dachem skonsumować przygotowane dania.

UDOGODNIENIA / ATRAKCJE DLA DZIECI: ładny, drewniany plac zabaw oraz króliki w klatkach, które można było nakarmić.

REKOMENDOWANE USPRAWNIENIA W HOTELU:

• Wydzielenie kącika zabaw w ogólnodostępnym salonie, tak żeby dzieci mogły się czymś zająć (prócz gier play station) kiedy rodzice chcą zagrać w bilard.
  • Zaopatrzenie się i udostępnianie gościom standardowych udogodnień dla najmłodszych typu: nocnik, nakładka na toaletę, łóżeczko turystyczne, podstawki / podnóżki, etc.
  • Zmiana podejścia Właścicieli do Klientów na bardziej pro kliencką.

Niestety, mimo pozytywnego pierwszego wrażenia, do ponownego przyjazdy zniechęcili nas sami właściciele. Oprócz tego, że przez cały pobyt byli mało przyjaźni i kontaktowi, to na koniec właścicielka oczekiwała, żebyśmy opuścili pokój godzinę wcześniej. Stwierdziła, że obowiązującą godziną jest ta zgodna z jej ustaleniami z Booking,com, a nie ta która widniała na naszej rezerwacji. Oczywiście opuściliśmy pokoje zgodnie z naszą rezerwacją, czyli o 11:00 (co i tak uważam za zbyt wczesną), ale niesmak pozostał.

ZWIEDZANIE I CZAS WOLNY: Ciekawych miejsc nad morzem jest wiele, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Ze względu na krótki pobyt, zmienną pogodę i korki, korki, korki … zdecydowaliśmy się tylko odwiedzić fokarium na Helu, gdzie przy okazji wpadliśmy na kawę i pyszną szarlotkę do jednej z nadmorskich kawiarenek.

JEDZENIE W OKOLICY: rewelacyjna wędzarnia ryb Przypiecek. Naszą relację znajdziecie tutaj.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )